Prošlo je godinu dana otkako je Isamaya Ffrench lansirala svoj brend šminke i proizvoda za njegu kože te predstavila debitantsku kolekciju 'Industrial', za koju je inspiracija bila BDSM kultura. Kolekcija je sadržavala serume, proizvode za obrve, ruževe za usne i maskare u metalnim pakiranjima.
Pakiranja su bila zanimljiva, od figurica konja i penisa, do onih koja su imali probušeni dio metalnim piercingom i prstenje. Međutim, sada se vratila s nastavkom, kolekcijom "Industrial 2.0", a kampanju predvodi kraljica kontroverznog odijevanja - Julia Fox.
"Julia predstavlja sve vrijednosti koje sam željela prenijeti s brendom: ona je oslobođena, duhovita i vrlo jednostavno - voli eksperimentirati sa šminkom", rekla je Ffrench. "Mislim da Julia utjelovljuje samopouzdanje, što je zadivljujuća kvaliteta kojoj svi težimo. Ona ima taj duh ne mareći za to što drugi ljudi misle, što je u našem digitalnom dobu, gdje svi sramote jedni druge više nego ikad, postalo važno. To je ono što svi želimo, ali se borimo pretvoriti u djelo, stoga se divimo ljudima koji su sposobni za to, ali ona se također zalaže za druge i ima duboke moralne vrijednosti."
U nedavno objavljenom reklamnom videu brenda, Fox se nalazi izvješena u zraku, vakuumski zatvorena unutar industrijskog, betonskog skladišta. Zatim joj se nekoliko likova, odjevenih u odijela od lateksa, približava s kovčegom punim čeličnih alata i paleta sjenila za oči. Kada dođu do Fox, krenu je šminkati i ona je odjednom - slobodna. Kolekcija sadrži ruževe, palete za sjenila za oči i sjajila za usne.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!