Kada spojite trenutno najpopularniji film na svijetu s ne manje popularnim fast fashion gigantom, dobijete kolekciju koja se rasproda u svega nekoliko minuta. Radi se naravno, o Zarinoj Barbie kolekciji koja je napravila pravi boom na društvenim mrežama.
Nije tajna da je za uspješnost Barbie filma velikim djelom zaslužna odlična marketinška kampanja u koju je čak uloženo i više novca nego u sami film. Tako smo u proteklih par mjeseci bili svjedoci velikih Barbie instalacija diljem svijeta, plakata, ali i kolaboracija s poznatim brendovima. Ona najpopularnija je svakako s brendom Zara, a rasprodana je u rekordom roku. U kolekciji smo mogli naći ekskluzivnu odjeću, uglavnom ružičaste boje, ali i parfem inspiriran poznatom lutkom.
Zara Barbie Mattel Eau de Parfum parfem mirisna je kombinacija gornjih nota naranče i nerolija, u srcu parfema su note puderaste ruže i latice cvijeta naranče, dok su u pozadini vanilija i zrna tonke. Parfem uistinu čarobno miriše, a mnoge koju su ga probali podsjeća na kultni klasik Kilian – Love, Don’t Be Shy Eau De Parfum. To nas toliko i ne iznenađuje, budući da je Zara poznata po kopiranju luksuznih parfema po uistinu pristupačnoj cijeni. Tako se Barbie parfem mogao pronaći po cijeni od 25 eura.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!