Novom kampanjom brend je pradstavio viziju luksuza za aktualnu sezonu.
Žena koja voli modu ne kategorizira ju po trendovima već po stanju svog raspoloženja, smatra dizajerica Đurđica Vorkapić, koja je za Hippy Garden predstavila novu kolekciju koja naglasak stavlja na luksuzne materijale i krojeve.
Poštujući kod brenda, u fokusu su i ovoga puta haljine, kaputi i kombinezoni koji su upotpunjeni funkcionalnim maksi torbama i remenima. Svaki komad ove intrigantne kolekcije pomno je osmišljen pa tako iz generacije u generaciju brend Hippy Garden potvrđuje kako je simbol modnog luksuza.
Modeli asimetrična kroja, ravnih linija načinjeni su od umjetne kože i razbijaju predrasude o tome što sve crna boja i avangarda mogu biti ako ih prestanemo ograničavati u svojim glavama. Kolekcijom dominira osjećaj suvremenosti u svakome šavu, a autorski print na mekanom organdi materijalu miješa se s ghotic vijugama.
Fotografije kolekcije potpisuje Matea Smolčić Senčar, za make-up je zadužena Sanja Agić, a u ulozi modela našle su se Monika Galić i Nikolina Budinski (Talia Ag.) Kolekcija je dostupna na službenim stranicama brenda i u HIPPY GARDEN trgovini na adresi Masarykova 5 Zagreb, a sve novitete iz ponude brenda potražite na Facebook i Instgaram stranicama brenda.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!