Ima li kraja genijalnoj (i ponekad napornoj) poslovnoj mašineriji dinastije Kardashian-Jenner? Nakon brenda Kylie Jenner, Skims muške kolekcije te suradnje s NBA-om, Kim je za svoj brend predstavila i novu liniju u suradnji s kućom Swarovski...
Izbjegavanje informacija o dinastiji Kardashian-Jenner se u posljednje vrijeme čini kao nemoguća misija. Gdje god pogledamo, čak i u najzabačenije dijelove svijeta, ugledat ćemo barem jedan poster ili reklamu na kojoj se nalazi jedna od mogućih 5 nositeljica apoKalipse. Dok smo na to jednom dijelom naviknuli, te nam na neki mazohistički način nedostaju kad dugo ne čujemo ništa o njima, Kardashian kakofonija je na trenutke gotovo neizdrživa.
Na prvi pogled se čini da hijererhije među sestrama više nema. Svaka je na putu stvaranja svog trećeg ili četvrtog poslovnog pothvata, na koraku do novih tračeva o privatnom životu ili u procesu lansiranja vlastitog brenda nečega; preko modnih brendova, hrane, vitamina, kozmetike, parfema, osvježivača zraka, donjeg rublja, njege za lice, pa sve do alkohola.
Apsolutna bura kontroverzi i komentara prati svaki proizvod koji se doda u asortiman Kardashian virtualnog shopping centra. Uz to ne treba zaboraviti njihovo zastupanje raznih brendova i ambasadorske ugovore, te se čini da je gotovo svaki kulturno relevantni ili it proizvod na neki način povezan s njima. Jednostavno rečeno, nemoguće je ne saznati svaki korak kraljevske obitelji realityja. Više nego ikada prije, ove su godine uhvatile snažne korake prema vrhu svijeta mode.
Iako su gotovo jednako zastupljene posvuda, Kim je ipak priča za sebe. S punim se pravom može reći kako je na svojim leđima jedno vrijeme držala čitavu modnu dominaciju dinastije Kardashian. Preostale sestre bi se u određenim trenucima našle samo kao privremene zamjene. Iako to više nije slučaj, Kim i dalje smatramo najpopularnijom sestrom, što je itekako preslikano na uspjeh njenog brenda SKIMS.
SKIMS od svog začetka u 2019. godini bilježi astronomske uspjehe, ponajviše zbog interesantnih capsule kolekcija i suradnji s velikim modnim kućama. Ponajviše se ističe suradnja s dizajnerom Kimom Jonesom iz Fendija tijekom 2021. i kolekcija koja se rasprodala u jednoj minuti. Ista sudbina zasigurno čeka i novu kolekciju u suradnji s etabliranim brendom nakita Swarovski, koja je najavljena jučer.
Blistavi trikoi, odjeća i nakit su najavljeni samo nekoliko dana nakon što su košarkaške organizacije WNBA i NBA proglasile SKIMS kao jednog od glavnih partnera i proizvođača donjeg rublja za nadolazeću sportsku sezonu. Košarkaši NBA lige će nositi, naravno, novonastalu mušku liniju brenda koja je lansirana prije tek desetak dana. Kako da zaboravimo povratak SKIMS grudnjaka s umjetnim bradavicama? Ako smo ju slučajno negdje izbjegli, Kim smo također u posljednja dva mjeseca mogli vidjeti i na malim ekranima u seriji American Horror Story: Delicate, te u novoj kampanji za Marca Jacobsa.
Ipak, prezasićenje vitaminom Kardashian nije nikada zbog same Kim. Kendall i Kyle su ove godine nikad dublje zakoračile u sferu mode, iako su tamo relativno prisutne već godinama. Kendall se ove godine trijumfalno vratila na piste tjedana mode, doduše vrlo promišljeno i isključivo za najpoznatije brendove. Kylie nije koračala pistama, već isključivo crvenim tepisima i prvim redovima mnogih revija, što je bilo gotovo jednako popraćeno.
Naravno, tu je i novi brend KHY koji je pomutio vode u modnom svijetu, te razne kampanje u kojima se jednakim intenzitetom pojavljuju kako Kylie, tako i Kendall. Od Guccija, preko Stelle McCartney i Acne Studios, pa sve do Jean Paul Gaultiera i mnogih dugih. Svijet mode se možda nikada neće riješiti utjecaja i prisutnosti Kardashian-Jenner dinastije, no vrlo dobro znamo da to ni ne želi. Unatoč raznim teorijama kako je njihova era blizu svog kraja, istina je vidno daleko od toga. Štoviše, prava Kardashian-Jenner era tek dolazi.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!