Catherine Holstein je dizajnerica koja stoji iza brenda Khaite - imena koje je postalo epitom američkog luksuza i rafiniranog stila. Voljet ćete ga ako ste voljeli stari Celine, no i ako naginjete prema odjeći koja je rađena za suvremenu, snažnu ženu.
Kada je 2019. godine Katie Holmes snimljena kako izlazi iz taksija u kompletu bež kardigana i grudnjaka od kašmira, vjerojatno nije razmišljala o tome da će isti taj komplet postati jedan od najpoželjnijih za kojim su se pomamile sve trendseterice. Riječ je o kreaciji brenda Khaite, danas jednog od vodećih američkih luksuznih brendova koji donosi definiciju suptilnog luksuza i minimalizma, za kojim su poludjele ne samo Amerikanke već i cijeli svijet.
Prije tog trenutka, Khaite je bio brend koji je prolazio ispod rada i koji je bio poznat modnim insidericama i zvijezdama s A-liste, onima koji obožavaju estetiku minimalizma starog Celina, nose The Row i Bottega Venetu, odnosno „tihi luksuz“ koji se naknadno pojavio kao trend. Tako se pomalo zakotrljao sve veći uspjeh brenda i svi su počeli spominjati ime Khaite, iza kojeg stoji samozatajna dizajnerica Catherine Holstein. Inače, ime brenda inspirirano je njezinim nadimkom Cate i grčkom riječi χαίτη (Khaite), što znači „duga, lepršava kosa“ – kakvu najčešće i imaju muze i modeli na pisti ovog njujorškog brenda. S modnom kućom koju je pokrenula 2016. godine postigla je ono što rijetko uspije i poznatim kućama s bogatim nasljeđem – omiljena je među trendsetericama, influencericama i zvijezdama, za njezine komade često postoji lista čekanja i često je kopirana od strane high street brendova, što danas zapravo puno svjedoči o uspjehu brenda.
Jedna privlačnost Khaitea je sigurno aura mističnosti, suptilnosti i nenametljivosti, no Khaite je cool, obraća se snažnoj, suvremenoj ženi koja bira odjeću u kojoj se osjeća dobro, koja je rađena od najluksuznijih materijala i u kojoj se osjeća kao da pripada određenoj (high class) zajednici. Odnosno, Khaite je onaj if-you-know-you-know brend – ne vrišti logom niti upečatljivim dizajnom, ali ćete ga sigurno primijetiti i prepoznati ako ste dio tog društva.
Komadi iz svake nove kolekcije, koja nas iznova oduševi, uglavnom dijele iste karakteristike: riječ je o staple komadima koji će nadopuniti osnovu svake garderobe, a dizajnirani su tako da se mogu iznova kombinirati u različitim situacijama. Khaite ćete nositi godinama, a pritom će zadržati suvremeni izgled koji izgleda svježe i nosivo. Kako je i sama priznala, dizajnerica svakom komadu pristupa temeljito i s puno promišljanja, što smatra vrlo američkim pristupom odjeći i čime se u startu izdvaja sa zasićenog tržišta orijentiranog prema kvantiteti.
Posljednja kolekcija prikazana je na ovogodišnjem Tjednu mode i donijela je tradicionalne power dressing trenutke - primjerice strogo krojene kapute i odijela koja savršeno pristaju tijelu, a zatim i upečatljive komade rađene od kože poput balonera i kratko rezanih jakni, senzualne slip haljine, satenske bluze s voluminoznim rukavima, dok su dominatne crna i bijela boja na pisti "začinjene" crvenim akcentima.
„Power dressing može značiti što god želite, ako se osjećate kao najbolja varijanta sebe, tada je ta definicija ispravna za svakog pojedinačno“, kazala je Catherine koja smatra da je tajni sastojak njezina brenda emocija i kvaliteta materijala po pitanju koje je beskompromisna. Trendovi je ne zanimaju, iako se trenutno poklapa s aktualnim trenutkom „tihog luksuza“. A neki od najpoznatijih komada, koji su kasnije dobili high street inačice, su drapirani top spuštenih ramena, zatim i kaubojske čizme (koje možete pronaći u ovogodišnjoj ponudi Zare), pulover srcolikog izreza (kojim se dosta doslovno inspirirao H&M)... Osim Katie, Khaite vole Rosie Huntington-Whiteley, Hailey Bieber, Meghan Markle...
Prošle godine uručena joj je nagrada za najbolju žensku dizajnericu godine, koju dodjeljuje američko udruženje CFDA, a čemu se, kako je tada rekla, najmanje nadala. Kako nije od onih koja uživa biti u središtu pažnje, izlazak na pozornicu stvarao joj je nelagodu. U kakofoniji informacija, trendova i brendova teško razaznajemo na što zaista obratiti pažnju, pa njezina skromnost dolazi kao osvježenje na sceni ali i pokazatelj kvalitete – organski uspjeh koji se dogodio bez velikog angažmana na društvenim mrežama i bez velike fame govori da je Catherine pronašla formulu koja jako dobro pali.
Inače, njezina modna karijera započela je na njujorškoj Parsons School of Design, a od 2009. do 2014. radila je za brendove Gap i Vera Wang, dok 2016. nije pokrenula svoj brend. Ove godine otvorila je i globalnu flagship trgovinu u New Yorku, koju je u godinu dana realizirala sa suprugom i arhitektom Griffinom Frazenom. Prostor trgovine, baš kao i sam brend, mističan je, zavodljiv i odmjeren, a beton i žbuka na zidovima odišu brutalizmom i jednostavnosti. U središtu prostora se nalazi zeleno stablo, na koje strateški, kao i u ostatku prostora, pada svjetlo koje dolazi s krovnih prozora. Interijer joj predstavlja fizičku prezentaciju brenda: „Prostor živi i diše kao zasebni organizam, a zamišljen je interaktivno. Zvukovi, glazba, prirodni elementi i svjetlost, sve to donosi život u prostor!", komentirala je Catherine koja ništa ne preušta slučaju već u sve unosi dio sebe. Zato je vjerojatno i toliko neodoljiva odjeća koju stvara.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!