Ivana Pavić, stilistica koja je za novo izdanje magazina Elle radila na modnim editorijalima, održala je svoju drugu stilsku radionicu.
Nakon one održane u svibnju, stilistica Ivana Pavić održala je drugu radionicu Stilska jednadžba, na kojoj je predstavila i neke novitete. Nakon uspješnog Instagram serijala na kojem dijeli praktične stilske savjete, na radionicu koja se održala u Zagrebu i ovoga puta prijavio se veliki broj zainteresiranih.
Sudionice radionice posebno je uveselio Estée Lauder make-up corner gdje su sve dame mogle potražiti savjet oko idealnih make-up proizvoda namijenjenih za njihov tip lica, kao i tips & tricks te touch-up za koji se pobrinula vizažistica. Također, sudionice su naučile i nekoliko kreativnih načina vezanja marama te još jednom potvrdile koliko su detalji uistinu bitni kada je odijevanje u pitanju. Na radionici je predstavljena nova jesenska kolekcija brenda Twinset čije je ključne komade Ivana izabrala specijalno za polaznice radionice, kao i obuću te torbice iz Karla trgovina kako bi cijeli vizualni dojam bio zaokružen.
“Uvijek ističem, kako je moj cilj osloboditi žene mišljenja da su moda i stilisti rezervirani isključivo za celebrity svijet, tako da im na svojim radionicama želim dati jedan kompletan paket iskustva, proizvoda i edukacije kako bi svakodnevno sebi olakšale izbor odjeće te modnih dodataka. Naime, 60% informacija dobivamo iz neverbalnih komunikacijskih signala u koje pripada i način odijevanja te vizualan dojam. Tako da smo i prije nego progovorimo već poslali određenu poruku – što je važno u poslovnoj komunikaciji” – pojašnjava Ivana.
Neke od stilskih lekcija bile su - koji su odjevni komadi najbolji za njihov tip tjelesne građe, kako od svega 10 kvalitetnih odjevnih komada stvoriti savršenu kapsula kolekciju te na takav način uvijek imati što za odjenuti i izgledati dotjerano, kako pomiriti dužine i proporcije te kako pravilno odabrati tip obuće sukladno donjim dijelovima outfita.
“Stilska jednadžba je moj projekt koji za zadatak ima mnogo više od dijeljenja banalnih modnih savjeta. Cilj mi je osvijestiti ljude, koliku zapravo moć ima način odijevanja kao element neverbalne komunikacije. Naime, kroz rad sam se susrela s mnogo primjera gdje osobe s novoizgrađenim stilom počinju zračiti novom energijom i samopouzdanjem koji se onda reflektiraju na cijelu lepezu njihovog djelovanja općenito. Dakle, iako na prvu djeluje površno, odjeća je bitan faktor funkcioniranja i izražavanja svakoga od nas pa joj se na takav (ozbiljan) način treba i pristupiti. Jedan od glavnih zadataka mi je naučiti sudionice što konkretno tražiti prilikom kupnje i naučiti ih prepoznati zašto to traže – jer na takav način štede vrijeme i novac” – zaključila je Ivana, na čijoj su web stranici u otvorene predbilježbe za novu radionicu.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!