Do Božića nas dijeli nešto više od mjesec dana, a modni brendovi krenuli su s predstavljanjem kreativnih kampanja, za kraj još jedne godine.
Poznate modne kuće tradicionalno za kraj godine predstavljanju blagdanske kampanje. Od onih retro raspoloženja, do editorijala u kojima životinje imaju glavnu ulogu, u nastavku otkrivamo one koje su nam do sad izvukle osmijeh na lice.
Vrijeme je doslovno stalno u novoj Louis Vuitton božićnoj kampanji. Najbolje što brend ima za ponuditi prikazano je u videozapisima i fotografijama kampanje koja prati malu maskotu Louisa Vuittona - Vivienn i njenog prijatelja Teddya u njihovom nestašnom istraživanju LV radionice. Ova razigrana kampanja stavlja fokus na couture kreacije Nicolasa Ghesquièrea, kožnate kovčega i torbe, te mirise i ostale dodatke idealne za božićno darivanje. Iako Djed Mraz nije nigdje na vidiku, brend nam je kroz prikaze radionice i ostalih motiva, uspio prenijeti božični duh.
Kim Kardashian ponovno je privukla pažnju, ovaj put s retro božićnom kampanjom za brend Skims. Kampanja obuhvaća vizuale poput onog na kojem Kim pozira bez gornjeg dijela odjeće, prekrivena samo parom sivih klizaljki. Vintage estetika, usporediva s klasičnim oglasima za Lange Ski, nastavlja se kroz cijelu seriju koja prikazuje različite modele u zimskim odjevnim kombinacijama. U kampanji je prisutan i Patrickom Mahomesom koji sa suprugom Brittany i njihovo dvoje djece dočarava idiličnu obiteljsku atmosferu blagdana.
Burberryjeva božićna kampanja stavlja naglasak na kućne potrepštine i dodatke, a iznenađuje zamjenom tradicionalnih modela s ljubimcima. Stilizirane fotografije prikazuju radosnu atmosferu obilježenu kreativnim pečatom Daniela Leeja, a cijela kampanja predstavlja originalan pristup blagdanskoj estetici, dodatno pozicionirajući Burberry kao inovatora u modnoj industriji.
Legendarna Mariah Carey zaštitno je lice Victoria's Secret božićne kampanje. U suradnji s fotografom Ethanom Jamesom Greenom, Carey prenosi božićnu atmosferu, a posebno su nam ukrale pažnju fotografije na kojima popularna pjevačica sjedi sa svojim Jack terijerima, elegantno odjevena u vezani crveni grudnjak i ogrtač.
Zvijezde Pradine blagdanske kampanje su Maya Hawke, Damson Idria, Louis Partridge i Kim Tae-Ri, koji su prikazani kako lebde svemirom u šarenim kuglama koje zapravo predstavljaju ukrase za jelku. Ovo vizualno putovanje ističe Pradinu sposobnost kombiniranja inovativnog dizajna s blagdanskom magijom, a u kampanji su otkriveni i darovi poput nove Arqué torbe koja se savršeno uklopila u blagdansko ozračje.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!