Iščekivani Tjedan mode u Milanu, koji se održava za dva dana, već sada obećava mnogo. Zahvaljujući novom kreativnom direktoru modne kuće Gucci, Sabatu de Sarni, ove godine možemo očekivati početak nove ere brenda koji će obilježiti njihova nadolazeća kolekcija za proljeće/ljeto 2024. godine.
Od kada je bivši kreativni direktor Guccija, Alessandro Michele, napustio brend, od tada su pitanja o budućnosti brenda postala nepresušna tema među ljubiteljima mode, a sada napokon imamo i prvi uvid u ono što nas očekuje u budućnosti.
Naime, Gucci je predstavio svoju prvu kampanju pod vodstvom de Sarne, koja uključuje kolekciju nakita kroz viziju kanadsko-ukrajinske manekenke Darije Werbory.
Werbory, koja je napustila modni svijet još 2016. godine, sada se vraća, a Sabato je njen povratak obilježio ovim riječima: "Daria, počeli smo zajedno 2003. godine i evo tebe sa mnom na početku ove nove avanture." Ovi emotivni tragovi njihove dugogodišnje suradnje jasno prikazuju duboku vezu između kreativnog direktora i muze koja je itekako bitna za kampanju.
Daria Werbory je u kampanji zablistala u crnom Gucci bikiniju, a fotografije, čarolijom Davida Simsa, prikazuju novi Gucci u svojoj jednostavnosti, luksuzu i prirodnoj ljepoti. Očaravajući nas trendom 'glomaznog' nakita, kolekcija uključuje široke metalne narukvice, monumentalne naušnice i profinjeno prstenje. Ono što je nekada možda djelovalo pretjerano, sada postaje apsolutni modni imperativ.
Lokacija snimanja kampanje je Chateau Marmont, legendarni hotel smješten na Sunset Boulevardu u Los Angelesu. Ovaj hotel, poznat i kao oaza za slavne osobe, postao je savršena kulisa za predstavljanje ove nove revolucionarne kolekcije.
Pomoću ove kampanje možemo naslutiti novu estetiku brenda, koja će nas s de Sarnom na čelu, sigurno uvesti u potpuno novi svijet luksuza i stila.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!