Samo nekoliko tjedana nakon odlaska dosadašnjeg kreativnog direktora Nicole Borognana saznajemo da će na njegovo mjesto u Blumarineu doći Walter Chiapponi, nekadašnji kreativni direktor brenda Tod's koji je tu poziciju napustio u rujnu ove godine.
Novoizabrani kreativni direktor Walter Chiapponi u priopćenju iz Eccellenze Italiane Holdings, vlasnika Blumarinea, kaže kako ovoj modnoj kući želi ''proširiti vizije i vratiti smisao umjetničkom izražavanju''.
Do nedavno na čelu talijanske kuće nalazio se Borognano, koji je brend vodio od 2020. godine. Pod njegovim vodstvom Blumarine je ponovo ušao u kolektivnu svijest šire modne publike, za vrijeme vrhunca nove Y2K estetike, no prolaskom tog trenda je njegov rad u određenom smislu postao repetitivan i manje privlačan, izuzev u virtualnom svijetu. Iako su njegove kolekcije redovno bile popraćene s pozitivnim komentarima i kritikama na društvenim mrežama i u medijima, to se nije preslikavalo na prodaju samih komada iz kolekcija u stvarnom životu. Njegovi su komadi redovno bili popularni među mlađom generacijom, postavši svojevrsni it-girl komadi, no istovremeno su se izgubili prijašnji kupci vjerni jednostavnijem i konzervativnijem Blumarineu.
Chiapponi je otprije poznat modnim insajderima. Svoju impresivnu karijeru je započeo tijekom devedesetih, te je surađivao s dizajnerskim timovima raznih modnih kuća, neke od kojih su Valentino, Miu Miu, Gucci i Givenchy. U toj se sferi najviše ističe njegova suradnja s Tomasom Maierom, nekadašnjim kreativnim direktorom Bottege Venete. Walter Chiapponi se u ulozi kreativnog direktora brenda Tod's nalazio od 2019. Tod's je pod njegovim vodstvom povećao razinu godišnje prodaje, proširio je svoj asortiman popularnih espadrila i mokasina, te se dodatno ojačao sektor gotove odjeće i modnih dodataka s "made in Italy" filozofijom proizvodnje.
Zato ne treba čuditi što će Borognana, dizajnera čiji je primarni zadatak bio Blumarine ponovno pozicionirati na modnu mapu i trajno mu povećati popularnost, zamijeniti Chiapponi koji je u dosadašnjoj karijeri poznat po kreiranju jednostavnijih proizvoda koji su privlačni široj masi. Nešto što na kraju dana nije strano u modnoj industriji, te smo slične zamijene popularnog dizajnera onim efikasnijim vidjeli u mnogim modnim kućama tijekom ove i prošle godine. Chiapponijeva prva kolekcija za Blumarine će biti prikazana tijekom veljače iduće godine, za vrijeme tjedna mode u Milanu.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!