Nakon šest godina pauze, engleska dizajnerica uslišila je molitve obožavatelja i lansirala novu kolekciju za brend koji nosi njezino ime. Evo kakvi su dojmovi nakon prvih lookova.
Nitko nije znao što točno očekivati od nove linije Phoebe Philo, no svi su jedva čekali vidjeti što će nekadašnja dizajnerica kuće Celine pripremiti. Poznata kao jedna od onih koja izbjegava društvene mreže i pompu, i lansiranje njezinog brenda prošlo je bez velikih najava, no hype je ipak bio ogroman, društvene mreže "gore" nakon objave kolekcije, a sve to samo potvrđuje veličinu ove dizajnerice koja je oblikovala suvremenu žensku modu.
Prvi "edit", kako Phoebe naziva svoje kolekcije koje će izbacivati izvan modnog kalendara, sadrži oko 150 modnih komada koji su u suštini ono zbog čega je Phoebe i toliko obožavana. Odjeća i modni dodaci od kože donose sofisticiranost i luksuzni izgled, podsjećaju na quiet luxury koji se od nje i očekivao, no ipak uz dozu svježine i edgy detalje s kojima je ova kolekcija puno više od "samo još jedne minimalističke kolekcije", kako su se neki osvrnuli na društvenim mrežama. Kolekcija zaista donosi komade koje možete promatrati duže vremena.
Kao i uvijek, kroz svoj dizajn na umu ima ženu i njezine potrebe na prvom mjestu, pa su svi komadi iznimno nosivi. Vunene hlače sa zipom koji se nalazi na stražnjoj strani nogavica jedan su od zabavnijih i provokativnijih komada iz kolekcije, apsolutno sjajna je i crvena haljina nepravilnih rubova kao i svi kaputi ili bluze od luksuznog fluidnog materijala s detaljima na ovratniku. Osim statement komada, kolekcija se bazira na osnovama garderobe poput dobrog trench kaputa, a vidjeli smo puno kože, korištene su različite teksture koje izgledaju potpuno luksuzno i chic, neutralnu paletu boja, ali i modne dodatke poput XXL torbi, sunčanih naočala te nakita poput ogrlice s ponavljajućom riječi "MOM", koja se među prvima rasprodala s web stranice.
Inače, Phoebe Philo komadi prodaju se isključivo online i u prvih sat vremena dio je nestao sa zaliha, i to unatoč paprenim cijenama, koje su bile očekivane, no Philo je cjenovno brend smjestila u sam vrh ekskluzivnih imena koja nude odjeću samo za one odabrane. Uz cijene poput 3000 dolara za suknju, crne tote torbe za 8000 dolara, kožne jakne za 6900 ili teddy kaput od 16 5000 dolara, dozu misterioznosti i bivanja "ispod radara" (dizajnerica je odbila davati intervjue za medije) te uz dropove novih kolekcija koje sadrže limitirani broj komada, Phoebe se obraća određenom tipu žene koja zna što želi od odjeće, ima izgrađen stil, ne želi se isticati trendovima niti logom i što je najvažnije, može si to priuštiti.
Reakcije su na društvenim mrežama podijeljene - "old Céline" obožavatelji oduševljeni su kolekcijom koju je pripremila, dok mlađe generacije koje nisu odrasle pod utjecanjem njezinog dizajna ipak ne padaju u ekstazu i ističu sličnosti ove kolekcije s ostalim quiet luxury brendovima, dok joj najviše zamjeraju basnoslovne cijene, ali i neuključivost koja se odnosi na odabir modela i veličine koje idu od XS do XL. Naime, još 2013. godine modeli Bethann Hardison i Iman optužile su je za rasizam jer su modeli na njezinim pistama bili isključivo bijele boje kože. Stare navike teško se mijenjaju pa niti s lansiranjem nove linije dizajnerica nije daleko odmaknula od starih obrazaca. O uspjehu nove kolekcije će ipak govoriti prodaja i da - Philo će imati veliku bazu obožavatelja ali i kupaca. Unatoč podijeljenim mišljenjima, dio kolekcije na webu se rasprodao u prvim satima (iako ne znamo u kojim količinama su komadi bili dostupni pa "sold out" može značiti i da je na stanju bio tek jedan primjerak), a trenutno je dostupna tek nekolicina komada.
U svakom slučaju se Philo vratila na scenu i uspjela ono što malo kojem dizajneru može uspjeti - lansiranje nove kolekcije je breaking news u industriji i sve oči uprte su prema njoj. Vratila se u zanimljivom trenutku, u stanje svijesti mode koje je sama začela i oblikovala prije više od desetak godina. Minimalizam i rafiniranost, nosiva moda, koju je nametnula ispred modne fantazije je filozofija koja se činila revolucionarnom. Sada je to ipak nešto čime je modna scena potpuno zasićena, "tihi luksuz" i skupi basic komadi iskaču iz paštete, no i dalje je u takvom okruženju Phoebe prodrmala scenu i podignula ljestvicu.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!