POTRAŽITE U ČLANCIMA ELLE

Unesite traženi pojam (Min. 3 znaka)

Caterina Negra

Razgovor s kreativnom dizajnericom Pinka: 'Želim omogućiti ženama da žive svoje snove'

ELLE.HR

pinko intervju talijanska moda Caterina Negra
Razgovor s kreativnom dizajnericom Pinka: 'Želim omogućiti ženama da žive svoje snove'
© Promo/Pinko

 Caterina Negra koja se nalazi na čelu poznate kuće Pinko otkriva nam što talijanski brend čini dugi niz godina toliko privlačnim za žene i kako se prolagođavaju željama i potrebama suvremenih žena.


Svijet mode, kao primjer globalizacije, jasno ilustrira kako se određeni modni proizvodi i trendovi brzo šire diljem svijeta. U današnjem globaliziranom društvu, modne ideje i inspiracije putuju brže nego ikad prije, zahvaljujući tehnologiji, društvenim medijima i globalnoj dostupnosti proizvoda. Ovo se posebno odražava u modnoj industriji gdje dizajneri, brendovi i kupci surađuju i razmjenjuju ideje na globalnoj razini.

Međutim, unatoč tom globalnom pristupu modi, rijetki su slučajevi kao Pinko, gdje obitelj ima ključnu ulogu u oblikovanju modne povijesti. Osnivači Pietro Negra i Cristina Rubini nisu samo krajem osamdesetih stvorili modni brend, već su svoju obitelj integrirali u stvaranje te modne priče. Njihove kćeri, Cecilija i Caterina, aktivno su sudjelovale u razvoju Pinka, donoseći svježe perspektive i energiju u brend.

Ovo svjedoči o jedinstvenom spoju globalizacije i osobnog dodira u modnoj industriji. Pinko je postao sinonim za modernu ženu koja se osjeća povezano s globalnim trendovima, ali istovremeno cijeni obiteljske vrijednosti i snagu duha koja dolazi iznutra. Kreativna direktorica brenda, Caterina Negra, neprestano prilagođava Pinko suvremenim tendencijama kako bi ostao relevantan u svijetu koji se neprestano mijenja, čime dokazuje da tradicija i inovacija mogu zajedno uspješno koegzistirati u svijetu mode. Caterina nam je i otkrila što je ono što čuveni talijanski brend čini dugi niz godina toliko privlačnim za žene i kako tvrtka kreira trendove, ali i prilagođava se željama i potrebama suvremenih žena.

Kao kreativna direktorica Pinka, bili ste na čelu evolucije brenda. Možete li podijeliti neke uvide u kreativnu viziju koja danas pokreće Pinko? 

- Pinko je oduvijek bio brend izrazito povezan sa stvarnim životom i željama stvarnih žena. Pažljivo promatramo što se događa u različitim dijelovima svijeta i tumačimo poruke koje hvatamo kroz naš vrlo prepoznatljiv filter. To nam omogućuje da održimo koherentnu sliku, koja se sigurno razvija, ali u isto vrijeme nastavlja odražavati naš DNK iz sezone u sezonu.

Možete li nas provesti kroz svoj kreativni proces pri osmišljavanju nove Pinko kolekcije? Što nadahnjuje i pokreće vaše dizajnerske odluke? Kao kreativna direktorica, vaša je vizija sastavni dio Pinkovog identiteta. Možete li opisati određenu kolekciju ili dizajn u kojem se vaša osobna kreativnost i vizija jasno odražavaju? 

- To nije samo posao, to je strast koju morate poticati svaki dan unutar i izvan ureda. Mislim da je moj glavni zadatak uhvatiti prijedloge, prikupiti reference, duboko zaroniti u različite inspiracije kako bih svake sezone došla s novim kreativnim idejama, koje dijelim sa svojim timom i mi ih razrađujemo. Sve može početi od slike, filma, izložbe… svako je godišnje doba drugačije, ali metoda je uvijek ista: prikupljamo ideje, dijelimo ih i raspravljamo o njima, a zatim počinjemo graditi kolekciju, uvijek uzimajući u obzir Pinko svijet i njegov DNK kao glavni okvir.

Pinko je poznat po svojoj jedinstvenoj mješavini najnovijih trendova. Kako balansirate između inovacija i očuvanja identiteta i naslijeđa brenda? 

- Mislim da je to sasvim prirodno jer je Pinko izvorno osnovan kako bi zadovoljio potrebe suvremenih potrošača. S njima se razvijamo i transformiramo, znamo što volimo, a u isto vrijeme rado eksperimentiramo: baš poput današnjih žena.

Caterina Negra 

Održivost je sve važnija u modnoj industriji. Možete li nam reći o Pinkovoj predanosti održivosti i svim inicijativama koje ste pokrenuli? 

- Pinko je prije mnogo godina počeo ulagati u svoju održivu evoluciju, počevši od brige oko vlastitih biljaka, promicanja odgovornog načina života unutar tvrtke, ponude održive ambalaže i razvoja održivih kolekcija. Predstavili smo liniju prerađene mode, razvili smo održive tenisice i nedavno smo predstavili novu održivu torbu, Eva, u našoj kolekciji Love Bag. Održivost je definitivno dio našeg načina razmišljanja i nastavljamo raditi na davanju svog doprinosa zaštiti svijeta.

Pinko ima snažnu online prisutnost i surađuje se sa influencerima. Kako je digitalni krajolik utjecao na marketinške i komunikacijske strategije marke? 

- Digitalni svijet značajno je promijenio scenarij unutar kojeg poslujemo, ne samo u smislu marketinga i komunikacije, već na svim razinama. Iako je predstavljao izazov za naš način rada, u isto vrijeme nam je ponudio nove nevjerojatne prilike da se približimo našim kupcima i bolje ih upoznamo.

Što mislite koji je najveći izazov s kojim se modna industrija danas suočava i kako ga Pinko rješava? 

- Živimo u vrlo nestabilnom svijetu, gdje se politički i ekonomski scenariji mijenjaju vrlo brzo. Tvrtke se moraju suočavati s tržištima koja se stalno razvijaju i nikad nije tako lako nositi se s tim. Da biste bili uspješni danas, ne možete biti samo kreativni i inovativni, morate biti iznimno brzi i osjetljivi. Prilično smo dobri u tome, ali moramo nastaviti ulagati u naše poslovanje i u našu radnu snagu kako bismo ostali konkurentni.

Možete li nam dati kratak pogled na Pinkove nadolazeće kolekcije i inspiraciju iza nju?

- Sljedeća kolekcija proljeće/ljeto 2024. bit će o maštovitom putovanju od Kalifornije do Meksika. Bit će ljetno, vrlo svježe, prožeto određenom esencijalnošću, ali uvijek uravnoteženo našim glamuroznim dodirom.

Osobni stil je odraz individualnosti. Kako zamišljate da Pinko osnažuje žene da izraze svoj jedinstveni stil kroz vaš dizajn? 

- Ono što mislim da je stvarno sjajno kod Pinka je to što se nikada nismo fokusirali na jednu inspirativnu ženu, uvijek smo razvijali višestruki svijet u kojem različiti tipovi pojedinaca mogu pronaći pravu odjeću i modne dodatke za izražavanje. Za nas besprijekoran blejzer osnažuje kao što to može biti i mini haljina. Uvijek se radi o stavu i osobnosti onih koji ih biraju.

Modna industrija svjedoči promjenama u ponašanju potrošača zbog pandemije. Kako se Pinko prilagodio tim promjenama?

- Tijekom pandemije razvili smo niz inicijativa čiji je cilj doseći naše kupce kod kuće putem online kupnje i dostave kutija na kućnu adresu. Mislim da su sada ljudi voljni doživjeti fizička iskustva, ali nastavljamo ulagati u našu internetsku trgovinu čineći je sve učinkovitijom i iskustvenijom.

Raznolikost i inkluzivnost vitalne su teme u modi. Koje je korake Pinko poduzeo za promicanje raznolikosti u dizajnu i među zaposlenicima? 

- U Pinku smo obitelj koja se temelji na povjerenju i poštovanju. Nismo se zapravo morali prisiljavati da usvojimo određene politike, ljudi su uvijek bili na prvom mjestu sa svojim potrebama i jedinstvenošću. Razgovaramo sa širokim spektrom žena, ponosni smo što smo značajno doprinijeli tome da visoka moda postane dostupnija - to je naša ideja inkluzivnosti: omogućiti ženama da žive svoje snove.

Pinko je poznat po svojim odvažnim i živahnim komadima. Možete li podijeliti svoje mišljenje o ulozi boje u modi i kako ona utječe na vaš dizajn? 

- Boja je život, energija, pozitivnost, optimizam. Boja je vrlo važan sastojak našeg modnog recepta jer mislimo da podiže raspoloženje.

Modni trendovi neprestano se mijenjaju. Kako Pinko ostaje ispred krivulje i predviđa što će potrošači sljedeće željeti? 

- Promatranje razvoja stvarnosti je ključno. Gledanje onoga što se događa danas pomaže vam predvidjeti što će se dogoditi u budućnosti.

Kao žena na vodećoj poziciji u modnoj industriji, što biste savjetovali budućim dizajnerima ili modnim entuzijastima koji žele ostaviti svoj trag na tom polju? 

- Budi svoj, bori se za svoje snove, ne odustaj. Budite prisutni, budite strastveni, žrtvujte se i uvijek poštujte sebe i druge.

TRENDING

Dobre čizme i kaput dovoljni su za stylish izgled: Izabrali smo najpoželjnije modele
1

Dobre čizme i kaput dovoljni su za stylish izgled: Izabrali smo najpoželjnije modele

Dobre čizme i kaput dovoljni su za stylish izgled: Izabrali smo najpoželjnije modele

Najnoviji trendovi jakni i kaputima za jesen/zimu 2023.-2024.
2

Najnoviji trendovi jakni i kaputima za jesen/zimu 2023.-2024.

Najnoviji trendovi jakni i kaputima za jesen/zimu 2023.-2024.

Ovaj Massimo Dutti tamnoplavi kaput od vune jedan je od boljih koje smo vidjeli ove sezone
3

Ovaj Massimo Dutti tamnoplavi kaput od vune jedan je od boljih koje smo vidjeli ove sezone

Ovaj Massimo Dutti tamnoplavi kaput od vune jedan je od boljih koje smo vidjeli ove sezone

Čizme kao it komad sezone: Izdvoji smo 10 najpopularnijih
4

Čizme kao it komad sezone: Izdvoji smo 10 najpopularnijih

Čizme kao it komad sezone: Izdvoji smo 10 najpopularnijih

Zaboravite skinny jeans, ove traperice će biti hit u 2024. godini
5

Zaboravite skinny jeans, ove traperice će biti hit u 2024. godini

Zaboravite skinny jeans, ove traperice će biti hit u 2024. godini

 Tenisice koje će vladati jesenskom sezonom: Izdvojili smo 10 ključnih modela
6

Tenisice koje će vladati jesenskom sezonom: Izdvojili smo 10 ključnih modela

Tenisice koje će vladati jesenskom sezonom: Izdvojili smo 10 ključnih modela

Za kišne dane: Borovo ima čizme koje su inspirirane popularnim dizajnerskim modelom
7

Za kišne dane: Borovo ima čizme koje su inspirirane popularnim dizajnerskim modelom

Za kišne dane: Borovo ima čizme koje su inspirirane popularnim dizajnerskim modelom

Jedine čizme iz kojih se trendseterice i modne urednice ne skidaju cijele sezone
8

Jedine čizme iz kojih se trendseterice i modne urednice ne skidaju cijele sezone

Jedine čizme iz kojih se trendseterice i modne urednice ne skidaju cijele sezone

NE PROPUSTITE

Leona Paraminski: 'Ljubavi sam uvijek bila gladna'

Leona Paraminski: 'Ljubavi sam uvijek bila gladna'

Elle priče

Barbara Nola: Pristajem na sve poslovno. Svakoj ponudi kažem - da"

Barbara Nola: Pristajem na sve poslovno. Svakoj ponudi kažem - da"

Elle intervju

Mom's Pants ima novu kolekciju! Dizajnerica brenda otkrila nam je više o motivaciji, uspjehu i izazovima

Mom's Pants ima novu kolekciju! Dizajnerica brenda otkrila nam je više o motivaciji, uspjehu i izazovima

Fashion talk

Nova kolekcija poznatog brenda inspirirana je elegancijom i udobnošću

Nova kolekcija poznatog brenda inspirirana je elegancijom i udobnošću

trendovi

10 modela cipela za vjenčanje koje možete nositi i u drugim kombinacijama

10 modela cipela za vjenčanje koje možete nositi i u drugim kombinacijama

VJEČNI MODELI

Zbog ovih poznatih djevojaka zaljubili smo se u mini vjenčanice

Zbog ovih poznatih djevojaka zaljubili smo se u mini vjenčanice

drugačije i posebno

Prozirne haljine nosimo i ove sezone, a ovo su naši omiljeni komadi

Prozirne haljine nosimo i ove sezone, a ovo su naši omiljeni komadi

LJETNI TRENDOVI

Kako stilizirati majicu bez rukava poput Kendall Jenner i Hailey Bieber?

Kako stilizirati majicu bez rukava poput Kendall Jenner i Hailey Bieber?

2023.07.13. 2 minuta čitanja

tips&tricks

Attention

Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!

Nemam više od 18 godina