U novoj kolekciji hrvatskog brenda dizajneri donose simbiozu power dressinga i ženstvenosti, koja se ističe u dizajnu haljina i odijela.
eNVy Room estetika prepoznatljiva je od samih početaka brenda - dizajnerski dvojac je estetiku profinjenosti predvođenu haljinama kao okosnicom ženstvenosti često nadograđivao idejom power dressinga, infuzijom maskulinih elemenata poput precizno krojenih odijela. U kolekciji za sezonu jesen/zima 2023 koju predstavljaju kampanjom, povezivanje oprečnih elemenata dovedeno je do vrhunca.
Imajući na umu suvremenu ženu i njezine potrebe, eNVy room je za hladnu sezonu kreirao kolekciju koja power dressing i ženstvenost isprepliće u zanimljivu fuziju koja se odmiče od ustaljenih pravila.
"Tailoring je nešto što nas posljednjih sezona jako zanima. No, unatoč fascinaciji prema precizno krojenim odijelima, ne odustajemo od naših prepoznatljivih ženstvenih komada koje ponajviše čine haljine. U ovoj kolekciji želja nam je bila ne odvajati ta dva smjera u zasebne kategorije nego ih izmiješati i promišljeno inkorporirati u nove i zanimljive komade", izjavili su dizajneri. Kako bi dokazali da ta dva smjera mogu egzistirati istovremeno, dizajneri Nikica Ivančević i Vjeko Franetović elemente precizno krojenih odijela ugradili su u haljinu kao modni sinonim ženstvenosti, a kao rezultat nastale su forme koje istovremeno izgledaju senzualno i elegantno, ali i moćno.
Asimetrična haljina, gledana s jedne strane, s ramenom i rukavom preuzetog s oversized sakoa, ostavlja dojam kaputa ili blejzera, dok se s druge strane ona "pretvara" u prepoznatljivu, glamuroznu večernju haljinu od svjetlucavih kristala i perlica, s dubokim prorezom na nozi i ogoljenom rukom. Modni hibrid kreiran je i spajanjem midi suknje visokog proreza i nogavice hlača cigar kroja zbog čega je na prvu teško razlučiti je li riječ o suknji ili hlačama, haljini ili kombinezonu, a maskulini tailored komadi, poput sakoa i hlača, dobili su ženski pečat elementima drapiranja i čvorovima preuzetima iz ljetne kolekcije.
Materijali koji dominiraju kolekcijom su brušeni svileni saten, viskozni kadi, transparentni til, mnoštvo izvezenih kristala i perlica, a visoki prorezi na nozi, naglašena ramena i asimetrični korzeti domminiraju kao glavni elementi. Crna, mornarski plava, emerald zelena, čokoladno smeđa te boja starog zlata vodeće su nijanse koje dvojac predlaže za glamurozna izdanja. Za fotografije kampanje zadužen je Franjo Matković, u ulozi modela našla se Ingrid Nikolić (Faith Model mgm), make-up potpisuje Saša Joković, a za izgled kose je zaslužna Draška Topić.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!