Čini se da se svako malo lansira neki 'celebrity' brend. Naravno, u tome uvijek prednjači tabor Kardashian-Jenner. Nije čudno što su upravo njihovi dugogodišnji poslovni suradnici jedan od razloga iza ovog fenomena.
Olakšat ćemo vam posao ako i dalje tražite krivca za ovogodišnje prezasićenje mnogobrojnim poslovnim pothvatima i novim brendovima iz redova Kardashian-Jenner. U pitanju su Emma i Jens Grede, dugogodišnji prijatelji i poslovni suradnici obitelji, koji su se tek tijekom ove godine više otvorili medijima i javnosti. Iako smo u njihov lik upućeni vrlo malo, njihova nas djela bombardiraju godinama, te se pri tome ne misli samo na ona iz Kardashian sfere.
Jens Grede je prije dvadesetak godina osnovao tvrtku Saturday Group koja je poznata po povezivanju modnih brendova sa svijetom slavnih. U kolektivnom sjećanju su nam ostale H&M kampanja s Beyoncé, fenomenalan spoj Diora i Natalie Portman, te Calvin Klein editorijal s Justinom Bieberom koji je svojevremeno skoro 'srušio' internet. Ove, ali i mnoge druge primjere uspješnog celebrity marketinga u modernoj povijesti potpisuje upravo Jensenova tvrtka. Grupacija je odmah uvidjela vrijednost i mogućnost zarade u modnoj industriji, te je Jensova tvrtka kasnije lansirala Mr Porter, online platformu za luksuznu mušku modu. Moda je razlog zašto su se Jens i Emma uopće upoznali, s obzirom da je Emma na početku svoje karijere radila za razne produkcijske tvrtke zadužene za organizaciju modnih revija, te se ona kasnije pridružila Gerdeovoj grupaciji krajem 2000-ih.
Povedemo li se primjerom Emme i Jensa, reklo bi se da nije na odmet pomiješati privatno i poslovno. Nedugo nakon što su započeli svoju vezu su ostvarili i svoj prvi poslovni pothvat, poznati brend traperica Frame koji se od svojih začetaka našao u ormarima poznatih manekenki, ali i na Kate Middleton. Traperice su naposljetku bile i prva suradnja s obitelji Kardashian, te su 2016. s Khloe lansirali modni brend Good American. Khloe je, može se reći, prva otvorila Pandorinu kutiju iz koje su izašli najuspješniji brendovi njenih sestara, ali i 'mamadžerice' Kris. Bračni i poslovni par je svoje veze i znanje iz svijeta celebrity marketinga pretočio u celebrity brendove, a dinastija Kardashian-Jenner je za to bio odličan poligon.
Kris Jenner je s Emmom Grede prije dvije godine osnovala Safely, brend sredstava za čišćenje i osvježivača prostora. Najsvježiji primjer njihove suradnje s ovom reality dinastijom je, naravno, novi modni brend Kylie Jenner - Khy. Ipak, njihov najuspješniji pothvat je onaj s Kim Kardashian, koji je za rezultat dalo gigantski shapewear brend Skims. Činjenica koja je svojevremeno šokirala javnost je ta da Kim zapravo nije većinska vlasnica svog brenda, već većinsko vlasništvo u tvrtki drže upravo Emma i Jens. Kim je od samih početaka kreativna direktorica vlastitog brenda, no prvotna ideja za odjeću koja oblikuje tijelo je bila rezultat višemjesečnih sastanaka s bračnim i poslovnim parom Grede. Na njihovim je leđima upravljanje poslovnim i proizvodnim aspektima tvrtke, te ostale promotivne aktivnosti. Kim je itekako zaslužna za uspjeh brenda, posebice zbog svog statusa i broja pratitelja na društvenim mrežama, no Grede-Kardashian veza je pravi razlog zašto je Skims uopće poslovno održiv.
Iako celebrity marketing nije ništa novo, Emmi i Jensu se možemo zahvaliti što su ga neizravno pretvorili u ovo što je danas. Kako su oboje izjavili u mnogim intervjuima sredinom ove godine, vrijeme kada su poznati bili samo zaštitna lica brendova je prošlost, jer su mnogi poznati uvidjeli mogućnost dodatne zarade putem otvaranja vlastitih brendova. Nisu u krivu, jer čini se da danas ne postoji poznata osoba koja, neovisno bila to reality zvijezda ili dobitnik Oskara, nema ili ne planira imati vlastiti brend koji će joj okrenuti još pokoji milijun. Naravno, većinom su to kozmetika i moda, no sudeći po današnjoj sve većoj pojavnosti celebrity pića (primjerice Kendall Jenner s brendom 818 Tequila), zatim hrane i sredstava za čišćenje – polako, ali sigurno idemo prema otvaranju trgovačkog centra u kojem će se prodavati isključivo proizvodi koji su povezani sa slavnim imenima.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!