U Hrvatskoj je nedavno predstavljena inovativna online modna trgovina pod nazivom PRM, koja predstavlja novi koncept premium streetwear mode. Cilj trgovine je udovoljiti zahtjevima urbanog života, pružajući izbor ekskluzivnih marki tenisica i odjeće.
Ova nova platforma proizlazi iz spajanja modnih marki Sneakerstudio i PRM, a sada je Sneakerstudio postao sastavni dio trgovine PRM. Ova sjajna kombinacija stvorila je online odredište za modne entuzijaste, omogućujući im da na jednom mjestu pronađu još veći izbor jedinstvenih tenisica i odjeće.
„Udružili smo snage s obje strane i stvorili jedinstveno mjesto na kojemu zaljubljenici u streetwear mogu pronaći visokokvalitetne komade. Naravno, tenisice i dalje ostaju ključan element asortimana, a PRM.com će u ponudi imati najbolje i najtraženije modele. Pridružio nam se i neizmjerno kreativan tim, prepoznatljiv u industriji po širokom portfelju proizvoda. Jedan od njih je i naša nova kampanja koju od 2. kolovoza možete pronaći na hrvatskoj web stranici PRM", izjavio je Kamil Bajołek, novi direktor marke PRM.
„Želimo da PRM bude više od trgovine. Ne samo jedinstveno mjesto za jedinstvene proizvode, već i mjesto koje će po pitanju kulture, glazbe i dizajna rezonirati s urbanim prostorima. Pred nama su uzbudljivi izazovi, ali siguran sam da će zajedništvo online trgovina Sneakerstudio i PRM, uz partnerstvo s Answearom rezultirati nizom uspješnih pothvata pod kapom PRM-a ”, rekao je Jakub Sztyler, direktor marketinga za identitet marke.
S ovim novim konceptom Answear širi poslovanje na nove sektore i skupine kupaca – osobito na Gen Z i kupce koji naginju ekskluzivnim i luksuznim proizvodima. Osim toga, Answear će se još više izdvojiti od svojih konkurenata – po pitanju ponude, ciljnih skupina i načinu komunikacije s njima.
„Novi PRM u svojoj ponudi ima mnoge jedinstvene modne marke od kojih su neke poznate široj publici, a druge su više specijalizirane. Posljednjih smo se mjeseci usredotočili ne samo na dovršetak tranzicije već i na širenje ponude pa uskoro možemo očekivati mnoga iznenađenja i uspješnice poput traženih proizvoda marke A Bathing Ape ili Drole de Monsieur. Sneakerstudio je bio jedna divna priča, s brojnim zanimljivim projektima i suradnjama, a novo poglavlje je sa sobom donijelo i početak nove pustolovine”, ističe Lukasz Lepczynski, osnivač marki Sneakerstudio i PRM. Unutar nove, objedinjene PRM strukture on će imati ulogu savjetnika odbora za razvoj marke i biti zadužen za akviziciju novih marki za širenje ponude.
Sve modne marke trgovina Sneakerstudio i PRM koje su za sada u ponudi mogu se pronaći online!
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!