Film "Barbie" u režiji Grete Gerwig postao je prava senzacija. Od svog premijernog prikazivanja 21. srpnja, ovaj film je globalno prikupio više od 774 milijuna dolara. Nakon samo dva tjedna u kinima, "Barbie" je već nadmašio najnovije nastavke "Brzih i žestokih", "Nemoguće misije" i "Transformersa" po prihodima.
S obzirom na veći doseg od mnogih dugogodišnjih filmskih franšiza, nije iznenađujuće što Mattel planira snimiti još više filmova inspiriranih svojim omiljenim igračkama. Iako je uspjeh "Barbie" svakako potaknuo ovaj razvoj, zapravo se već godinama razvijao projekt Mattel Universe - evo kako.
Prema New York Timesu, razgovori o Mattelovom filmskom svemiru započeli su kada je Ynon Kreiz preuzeo ulogu predsjednika i izvršnog direktora u travnju 2018. Kreiz je postao četvrti izvršni direktor u tvrtki u samo pet godina, pridruživši se u trenutku kada je Mattel očajnički trebao promjene. U prethodnim godinama, prihodi Mattela neprestano su padali, a vrijednost dionica pala je za čak 73 posto, dosegnuvši najnižu razinu u posljednjih deset godina. Kako bi vratio Mattel na pravi put, Kreiz je potpisao ugovor kako bi proširio poslovanje izvan proizvodnje igračaka. U rujnu je pokrenuo inicijativu pokretanjem odjela Mattel Films - prvi projekt bio je film "Barbie”. "Moja pretpostavka bila je da se moramo transformirati iz tvrtke koja proizvodi igračke u tvrtku koja upravlja intelektualnim vlasništvom, franšizama", izjavio je Kreiz za The New Yorker 2. srpnja.
Sada, nakon nekoliko tjedana od premijere filma "Barbie", jasno je da je Mattel donio ispravnu odluku ulaskom u filmsku industriju. Film je oborio nekoliko rekorda na blagajnama od prvog dana prikazivanja, uključujući najbolji otvarajući vikend za redateljicu Gretu Gerwig. Osim popularnosti Barbie lutke među različitim životnim dobima, film je privukao pažnju i zbog svoje izvanredne marketinške kampanje, koja je uključivala stvarni Barbie Dreamhouse. Također, istovremeni izlazak filma s "Oppenheimerom" potaknuo je gledatelje da naprave svoju verziju nazvanu "Barbenheimer".
Pa što je sljedeći korak za Mattel? Naravno, Kreiz se nada da će vidjeti više "Barbie" filmova u budućnosti. "Barbie kao brend ima mnogo različitih aspekata. Barbie linija proizvoda obuhvaća širok spektar elemenata", izjavio je izvršni direktor za Variety 26. srpnja. "Osim same Barbie, tu su i njeni članovi obitelji te mnoge druge komponente unutar njezinog svijeta. To je bogat svijet... svestran i sposoban za različite interpretacije."
Mattel također želi vidjeti više svojih svojstava na velikom platnu. Prema New Yorkeru, tvrtka već ima 45 filmova u razvoju inspiriranih njenim popularnim igračkama. Mattel je službeno najavio 14 od ovih filmova, uključujući film "Polly Pocket" s Lily Collins u glavnoj ulozi u režiji Lene Dunham. U pripremi je i film "Barney" s Danielom Kaluuyom u glavnoj ulozi. A donosimo i cijeli popis filmova:
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!