Dugo očekivani film uskoro možete gledati i u našim kinima. Kao i kod svakog filma poznate redateljice, za oko nam je najviše zapela simbolika korištenih kostima.
Sofia Coppola je zvučno ime na mnogim najavama koje gotovo uvijek garantira intrigantan film. Njene režiserske odluke su ponekad kontroverzne, ponekad smiješne, ali one uvijek za rezultat daju odlične kadrove o kojima se priča dugo nakon što film iščezne sa srebrnog platna. Naravno, gotovo uvijek imaju veze s modom i simbolikom kostimografije. Sjećamo li se legendarne makeover scene iz njenog filma o Mariji Antoaneti? One u kojoj su sasvim slučajno u kadru ostale ljubičaste Converse patike, što je potencijalno moglo srušiti čitavu povijesnu točnost dotične sekvence, a i čitavog filma, u vodu? Da, sjećamo se, a te su tenisice bile daleko od slučajnosti.
Povijesno netočne Converse tenisice na francuskom dvoru su nas, ako ništa drugo, podsjetile da je Marija Antoaneta samo tinejdžerica koja se našla u neprirodnoj situaciji za svoje godine. U istom se filmu Kirsten Dunst, koja tumači lik mlade plemkinje, na austrijsko-francuskoj granici prisilno svlači iz udobne odjeće njene domovine u neudobnu i restriktivnu francusku modu tog doba. U Coppolinom debitantskom filmu The Virgin Suicides se, simbolikom donjeg rublja na banalnim predmetima, ukazivala žudnja za slobodom i težina života u okovima religijskog fanatizma.
Moćna i emotivna moda je Coppolin forte, a gdje je bolje mogla pokazati svoje vještine nego u filmu o Priscilli i Elvisu Presleyu, modnim ikonama svog vremena. Film Priscilla je ispričan iz njene perspektive, što je rijetkost kada uzmemo u obzir broj filmova koji su do sada tematizirali svjetlucavi život kralja rock and rolla. Dosadašnji su nerijetko ostavljali Priscillu u njegovoj sjeni. Ta tamna strana mjeseca se velikim dijelom otkriva kroz njenu odjeću u ovom filmu.
Kostime za glavne glumce ove šarene biografske priče, Cailee Spaeny i Jacoba Elordija, radile su poznate modne kuće koje već odavno imaju dobar odnos s redateljicom. Coppola je za repliku Priscilline legendarne vjenčanice s perlicama je odabrala Chanel, te je vještina njihovih ateljea visoke mode vidljiva iz prvog kadra. Coppolini filmovi se snimaju u vrlo kratkom periodu, te su se prema tome birale modne kuće koje mogu podnijeti veliku količinu posla u što kraćem periodu. Tu u priču dolazi Valentino koji je odijevao Elvisa. Ne samo da su ga odijevali, već su napravili čitavu kolekciju rađenu po mjeri Elordija, jer od viška Valentina glava ne boli.
Da je sva ta odjeća dobro iskorištena vidljivo je u filmu, gdje se prve pukotine u idiličnom životu ove dvije ikone vide upravo na promjeni imidža. Priscilla je imala samo 14 godina kada se doselila u legendarni Graceland, te joj je istog trena dočekao tim za makeover. Elvis je imao najveće pravo glasa u oblikovanju njenog imidža. Bez smeđe boje jer ga asocira na vojsku, bez printova jer joj ne pristaju, više jarkih boja, više šminke, visoka frizura. Priscilla je, kao i Marija Antoaneta, makeoverom izgubila svoju slobodu izbora.
Coppolinu malu školu narativne mode i intrigantan život Priscille i Elvisa možete od 12. studenog pogledati u kinu Cinestar Branimir u 20:30, a trailer pogledajte u nastavku.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!