Iako mlada publika uglavnom sluša balkan trap ili narodnu vrstu glazbe te su prisutniji klubovi sa domaćom glazbom, Zagrebu nedostaje raznovrsnih mjesta za dobre partyje. Bilo da se radi o klubovima, festivalima u parkovima, barovima, ali i rooftopovima koji su ovoga mjeseca izrazito popularna party destinacija.
Budući da je clubbing scena jedna od dinamičnijih, kako bi na njoj opstali, ugostiteljima je nužno pratiti trendove kako bi opstali. A sa tim i mnogim drugim izazovima susrela su se i tri mlada dečka iz Zagreba kada su samostalno odlučili krenuti u posao i otvoriti vlastiti klub.
Nezaobilazno mjesto za dobar party u centru Zagreba je The Secret Club iza kojega stoje tri mlada i ambiciozna dečka koji nam otkrivaju sve tajne noćnog života. Organizacijom partyja bave se dugi niz godina, surađivali su sa zagrebačkim klubovima među kojima su Aquarius, Opera i Johann Franck, a otvaranje vlastitog kluba bio im je san od samih početaka.
„Mjesto na kojem se trenutno nalazi The Secret Club Zagreb, poslužio nam je prvotno kao zamjena za prostor u kojem smo organizirali jedan od naših party brandova, u koji smo se zaljubili. Osjetili smo da je vrijeme da se i mi samostalno okušamo u tome i nismo pogriješili", kažu.
Iako se organizacijom partyja bave već više od deset godina, Vito Penić, Filip Boban i Filip Polak, kao i svi mladi poduzetnici susreli su se s raznim izazovima, ali daleko najveći od svih bila je korona, gdje se njihova industrija prva našla na udaru i bili su zadnji kojima su ukinute restrikcije. Pune dvije godine nisu mogli normalno raditi, a država im nije bila u mogućnosti pružiti financijsku pomoć.
Klub su otvorili u vrijeme korone i, kako kažu, bio im je to jako izazovan period. U te dvije godine glazbeni trendovi su se promijenili, dvije nove generacije mladih počeli su izlaziti dok je dosta starije publike u tom periodu prestalo izlaziti. Financijske mogućnosti gostiju također su bile puno manje nego što je to bio slučaj prije pandemije. Za njih je to bio dug i težak period prilagodbe, ali uspjeli su opstati i puno su naučili iz tih iskustava.
"Oduvijek smo se trudili pratiti trendove najvećih svjetskih party destinacija poput klubova na Ibizi, Miami-u i Londonu. Pokušavali smo te iste trendove dovesti u Hrvatsku te smo postali prvi u Hrvatskoj koji su prije prije 6 godina prepoznali trap glazbu koja je u to vrijeme bila trend u Americi i osnovali Trinity brand koji je danas najveći trap party brand na ovim prostorima“, otkrili su nam mladi poduzetnici.
U njihovom The Secret Clubu također nastoje pratiti svjetske trendove te redovito unaprjeđuju uslugu i ulažu u uređenje, entertainment i društvene mreže koje su po njihovom mišljenju danas zasigurno najbolji kanal prodaje u industriji kojom se bave.
View this post on Instagram
Zagrebačka nightlife scena se kroz deset godina konstantno mijenjala, puno se klubova zatvorilo, još više se novih otvorilo, a na jesen su već najavljivana nova otvaranja. Ono što Zagrebu trenutno nedostaje su klubovi sa stranom glazbom te još raznovrsnija scena, no mladi u ovome poslu su uvjereni kako će se kroz koju godinu ponovno vratiti trend strane glazbe, a s njime i strani klubovi.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!