Sestrinski brend talijanske Prade pronašao je recept koji funkcionira i popeo se visoko na prvo mjesto najcool brendova na modnoj sceni.
Neka druga imena drmaju modnu scenu posljednjih mjeseci. Nakon duge dominacije Guccija i Balenciage koji su glasili za najpoželjnije brendova nekoliko sezona za redom, došlo je vrijeme za promjenu.
Balenciaga se našla u velikim problemima nakon skandala s dječjom pornografijom i nakon toga teško da će vratiti staru slavu. Demnini pokušaji javne isprike i "vraćanja korijenima" nisu se pokazali kao rješenje koje pali (za sad). U Gucciju se događaju tektonske promjene - Alessandro Michele je odstupio s mjesta kreativnog direktora, a zajedno s njim otišla je i barokna estetika maksimalizma i pobornici iste koji su je kupovali. Sabato de Sarno tek ima, ne tako jednostavan, zadatak uspostavljanja novog smjera, privlačenja novih klijenata i vraćanja starog sjaja talijanskom gigantu Gucciju.
Dok su se Keringove najveće kuće bavile gašenjima požara i promjenama, Miuccia Prada probijala se s brendom Miu Miu na sam vrh modne scene. Nova analiza platforme Lyst za treći kvartal ove godine govori da itekako zna što radi: Miu Miu najpoželjniji je modni brend na svijetu, što zapravo nimalo ne iznenađuje. Preppy estetika koja se miješa s athleisure elementima, koju je na pisti u svojim kolekcijama donio Miu Miu, posvuda je oko nas (pogledajte samo Mango kolekciju koja je preslika Miu Miu kolekcije) - i ne cilja više samo na mladu generaciju - Miu Miu djevojka je odrasla i sada sa stavom nosi suvremenu (udobnu) modnu uniformu koja spaja najbolje od sportskog i korporativnog izgleda.
Miu Miu je imao nekoliko viralnih koamda koji su ga dodatno održavali vrućim imenom: počelo je sa satenskim balerinkama koje su se uklapale u popularni balletcore, porasla je potražnja za kardiganima od kašmira, a ove sezone najtraženije su njihove kitten cipele s tankim remenčićima, cargo suknje i kožne torbe s cargo džepovima. Miu Miu je pokrenuo i trend ultra kratkih hlačica koje su optočene kristalima i koje se nose na najlonke, a brend se udružio i s Churchom te s New Balanecom su predstavili liniju tenisica. Slave uz to 30 godina na sceni!
Na Lystovom popisu najpoželjnijih brendova drugo mjesto zauzeo je španjolski brend Loewe kojeg uspješno vodi Jonathan Anderson, a na trećem mjestu nalazi se Prada. Bottega Veneta zauzela je četvrto mjesto, a slijede Versace, Saint Laurent, Moncler, Valentino, Jacquemus i Burberry. Spomenuti Gucci pao je na dvanaesto, a Balenciaga na četrnaesto mjesto najtraženijih.
Od brendova na koje vrijedi obratiti pažnju, Lyst izdvaja Tory Burch, kuću Helmut Lang te Poster Girl, a od najpoželjnijih modnih komada - na prvom mjestu se nalaze Maison Margiela Tibi cipele koje su već godinama kultni modni komad, no samo u rujnu potražnja za njima skočila je za više od 300 posto (nakon viralne priče Tinder kradljivca koji je nakon spoja ukrao Tibi cipele). Na popisu vrućih modnih komada nalazi se Miu Miu kardigan, Prada cipele s 3D cvjetnim aplikacijama, New Balance 550 tenisice koje je nosila Taylor Swift te prošivena COS torba. Cijeli izvještaj dostupan je na linku.
Sadržaj koji želite pogledati sadrži elemente koji mogu imati štetan učinak na maloljetnike. Ako želite spriječiti maloljetne osobe u pristupu takvim sadržajima, koristite program za filtriranje!